Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

18 Nisan 2011 Pazartesi

Okul oncesi egitim seti Tarcin ve Arkadaslari

Okul oncesi egitim seti Tarcin ve Arkadaslari


Okul oncesi egitim seti Tarcin ve Arkadaslari egitim seti toplamda 10 ade Cd den olusmaktadir. Konu basliklarini asada bulunan basliklardan inceleyebilirsiniz.
Anlatim Basliklari:
1.CD: TANIŞMA / BEN KİMİM
2.CD: BAHÇEDE / İÇİNDE DIŞINDA
3.CD: AYDEDENİN ELBİSELERİ / BESİNLER VE BESLENME
4.CD: MEKTUP / HIÇKIRIK
5.CD: BALIK / YALÇIN’IN YENİ YÖNÜ
6.CD: KAFA / SONBAHAR
7.CD: ELİNDEKİYLE YETİN / KARTLARLA ANLATMA
8.CD: KAHVALTI / TAŞ KOLEKSİYON
9.CD: KÜTÜPHANE / DİŞ
10.CD: MEYVELER / SAKSILAR
Linkler:

Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload
Netload Serious Filehosting - Netload

Tarçın ve Arkadaşları

Onlar, büyük ve kalabalık Çınçınlar Ormanı’nın sakinleri… Tarçın ve Arkadaşları, çocukların ekrandaki en iyi ve en neşeli arkadaşları… Onlar eğlenirken öğreniyorlar. Öğrendiklerini paylaşmayı da çok seviyorlar. Tarçın ve Arkadaşları’nın maceralarında çocuklar hem çok iyi zaman geçiriyor, hem de yeni mutluluklar keşfediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi