Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

18 Nisan 2011 Pazartesi

Ilkogretim 2010 – 2011 gorsel egitim seti çocuklar için indir

Ilkogretim 2010 – 2011 gorsel egitim seti


Damla Soft CD Set-8 CD
Sizlere Eğitim öğretim yılının başlamasına az bir süre kala yılın en bomba paylaşımını yapıyorum.
Damla soft 2010-2011 Eğitim CD’leriyle girdiğiniz tüm sınavlarda başarıyı yakalayacaksınız. Damla Soft size ders kitaplarından sonra en yararlı kaynak olacak. Tek başına sizi çıkabileceğiniz en üst basamağa çıkarıcak.
CD’ler ilköğretimin Uygulama ve değerlendirme basamakları için yapılmıştır.
Hemen indirmenizi tavsiye ediyoruz.
Çalışma Şekli

NRG cd imajı şeklindedir. Üzerine çift tıkladığınızda nero programı otomatik olarak CD’ye yazar. Ya da uzman bir kullanıcı iseniz sanal sürücü oluşturarak işi çözersiniz.
CD’nin içine girdiğinizde kur yazılı dosyaya tıklamanız gerekir.
Linkler:
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
2. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
3. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
4. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
5. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
6. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
7. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
8. sınıf
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi