Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

18 Nisan 2011 Pazartesi

Ilkogretime baslayan 1. ve 2 .sinif ogrencileri icin dort islem egitimi

Ilkogretime baslayan 1. ve 2 .sinif ogrencileri icin dort islem egitimi


Ilköğretim 1-2. Sınıflar için hazırlanmış, toplama, çıkarma, çarpma, bölme egzersizlerini yapabileceğiniz eğitici ve öğretici bir programdır. Programin yaninda gelen icerikleri asagida bulunan aciklamalarda gorebilirisiniz.YaÅ�am Ã�ocuk
Programdaki Bölümler
Toplama

Çıkarma
Çarpma [
Bölme
Çarpım Tablosu
Doğal Sayılarla Ritmik Sayma
Paralarımız
Mevsimler
5 Farklı Sayı oyunu
14 Adet test
Link:
http://hotfile.com/dl/88995759/f77e895/4islem.zip.html

Ilköğretim 1-2. Sınıflar için egitim setleri, Ilköğretim 1-2. Sınıflar için hazırlanmış dort islem programi, Ilköğretim 1-2. Sınıflar için hazırlanmış toplama ve cikarma alistirmalari, Ilköğretim için hazırlanmış egitim setleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi