Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

28 Nisan 2011 Perşembe

Doğuş Çocuk Eğitim CD İndir Download

Doğuş Çocuk Eğitim CD
Doğuş Çocuk Eğitim CD”si oyunlarla, bilmece ve bulmacalarla eğitim veren ; çocuğunuzun bıkmadan sıkılmadan hergün çalışabileceği interaktif bir eğitim CD”sidir. Bu CD”nin en ilgi çekici yanı, içinde çocuğunuz için eğitici oyunların olmasıdır. Bunlar sayesinde çocuğunuz zararlı oyunlardan uzaklaşacak. 1-2-3. sınıf seviyesine uygun etkinliklerle konu anlatımlı görseller bulunmaktadır. Her bölüm bağımsızdır! Kurulum gerektirmez! sadece Bilgisayarda flash player olmalıdır!
İndireceğiniz dosyanın RAR”daki boyutu 45 MB dır. şifresizdir




Download
http://rapidshare.com/files/27952741...itim_cd_si.rar

- 4shared.com - Doğuş Çocuk Eğitim CD.rar indir



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi