Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

5 Mayıs 2023 Cuma

Nasrettin Hoca Fıkraları

Nasrettin Hoca Fıkraları - Hem Komik, Hem Düşündürücü Birbirinden Güzel Kısa Nasrettin Hoca Sözleri

Nasreddin Hoca Fıkraları ile bilinen eğlenceli ve neşeli bir kişiliktir. Aradan uzun yıllar geçmesine rağmen hala birbirinden komik ve aynı zamanda bizleri düşündüren masalları ile bizleri güldürmeye devam etmektedir. Herkes onun fıkraları ve hikayeleri arasından en az bir tanesini olsa dahi mutlaka duymuştur. Biz bir tane ile yetinmedik, Nasrettin Hoca Fıkraları sayfamızda birçok fıkraya yer verdik. 5 tane, 10 tane, 15 tane değil... Tamı tamına, kısa kısa 32 tane fıkra! Birbirinden komik fıkralar ile gülmeye hazırsanız; işte fıkra denildiğinde ilk akla gelen Nasrettin Hoca'nın birbirinden güzel fıkraları...

Nasrettin Hoca Fıkraları - Hem Komik, Hem Düşündürücü Birbirinden Güzel Kısa Nasrettin Hoca Sözleri

Okuduğun her fıkra aslında hayata dair mesajlar veriyor sana.

Bakalım fıkraları okuduktan sonra Nasreddin Hoca’nın verdiği gizli mesajı anlayabilecek misin? Bu fıkraları arkadaşlarınla birlikte okuyabilir, her fıkranın sonunda ne düşündüklerini onlara sorabilirsin.


Nasreddin Hoca Fıkrası 1: Parayı Veren Düdüğü Çalar

Çocuklar, pazara gelen Nasreddin Hoca'nın etrafını sarmış. “Hoca, bana düdük al!” demiş biri. “Bana da, bana da!” demiş bir diğeri.

Diğerleri de sırayla:

– Ben de düdük isterim!

– Bir tane de bana!, demişler.

İçlerinden sadece biri Nasreddin Hoca’ya düdük parası vermiş. Hoca, parayı alıp pazara gitmiş.

Hoca, akşam pazardan dönünce çocuklar etrafını sarmış. Her biri düdüğünü istemiş. Cebinden bir düdük çıkaran hoca, parayı veren çocuğa vermiş.

Diğer çocuklar hep bir ağızdan bağırmış:

– Hani bizim düdüğümüz?

Nasrettin Hoca gülerek,

– Parayı veren düdüğü çalar, demiş.

 

Nasreddin Hoca Fıkrası 2: Ya Tutarsa!

Nasreddin Hoca bir gün gölün kıyısına gider. Elinde koca bir kaşık yoğurdu da yanına almış.

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi
Nasrettin Hoca Fıkraları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eğlence - Çocukça Çocuk Sitesi