Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

28 Mart 2012 Çarşamba

Çocuklar, Hazırsanız başlayayım mı?

 Geveze kitap tatilde

'Geveze kitap tatilde', farklı çocukların birbirinden heyecanlı serüvenlerini minik okurlara sunuyor.



Cumhuriyet kitaplarından çıkan ve Attila Şenkon kaleme aldığı kitap çocuklara yeni bir heyecan getiriyor. Yazar Şenkol 'Geveze Kitap Tatilde' kitabında şöyle sesleniyor:


Uzun bir tatil yaptım.
Gittiğim her kentte
farklı çocuklarla tanışıp
birbirinden heyecanlı
serüvenler yaşadım.

Şimdi yeniden senin elindeyim.
Başımdan geçenleri anlatmak için
sabırsızlanıyorum.
Hazırsan başlayayım mı?

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi