Yaşam Çocuk

Yaşam Çocuk
Çocuk Dünyası

Sayfalar

19 Şubat 2011 Cumartesi

Anaokulu Şarkıları

POLİS AMCA, BEKÇİ AMCA ŞARKISI

Polis amca, polis amca
Nerdesin nerdesin?
Hırsız geldi düdük çal
Düt düt düt düt düt düt
Bekçi amca, Bekçi amca
Nerdesin nerdesin?
Bayram geldi davul çal
Güm güm güm güm güm güm






BİR KEDİM VAR ADI MİNNOŞ ŞARKISI

Bir kedim var adı minnoş
Yürür pek hoş sanki sarhoş

Bulursa top oynar hop hop
Bulursa ip zıplar şip şip

Bir kedim var fare tutar
Yere yatar takla atar

Bulursa top oynar hop hop
Bulursa ip zıplar şip şip






KAPLUMBAĞA VE TAVŞAN ŞARKISI

Evini sırtında taşır
Gece gündüz dolaşır
Ağır ağır gezinirken
Yolunu hep şaşırır (bu bölüm 2 kere ve yavaş)
Dere tepe aşıyor
Ne de hızlı koşuyor
Hoplar zıplar durmaz oynar
Sevimlidir tavşan (bu bölüm 2 kere ve çok hızlı)






MIRNAV MIRNAV PİS KEDİLER ŞARKISI

Mırnav mırvan pis kediler
Mırnav mırnav pis kediler
Biri çıktı üst odaya
Biri indi alt odaya
Biraz sonra buluştular
Mırıl mırıl konuştular
“ben bir fare yakaladım”
“ben tabakları yakaladım”
“offfff” dediler çok yorulduk
“işte koltuk” hemen koştular oaraya
Uyudular kana kana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çocuklar için - Çocuk Dünyası Eğitim - Oyun - Eylence - Çocukca Çocuk Sitesi